900 złotych zwrotu oraz bezpłatna księgowość w mBanku

900 złotych zwrotu oraz bezpłatna księgowość w mBanku

 

Każdy przedsiębiorca, który do końca marca otworzy w mBanku rachunek mBiznes konto i spełni trzy proste warunki otrzyma 900 złotych zwrotu oraz usługę Bezpłatna księgowość. Taką kampanię promującą możemy zobaczyć od wczoraj m.in. w telewizji. 

 

Zaledwie kilka dni temu, klienci posiadający w mBanku profil dla klienta biznesowego mogli zauważyć nowy przycisk - księgowość. Po jego wciśnięciu otrzymują dostęp do pierwszego na polskim rynku, w pełni zintegrowanego z kontem bankowym programu do księgowania. Nowe narzędzie umożliwia w szybki i niemal automatyczny sposób prowadzenie księgowości. Bezpłatnie pomaga klientom w wystawianiu faktur, rozliczaniu się z podatku oraz z kontrahentami. A w ramach abonamentu ściąga z nich odpowiedzialność za prowadzenie księgowości i przekazuje ją na profesjonalne biuro.

 

Klienci którzy do końca marca 2016 roku zdecydują się na skorzystanie z tego produktu i założą w mBanku rachunek firmowy mBiznes konto Start lub Komfort zaoszczędzą niemal 270 godzin, gdyż jak wynika z badań Paying Tax polski przedsiębiorca przeciętnie właśnie tyle czasu w skali roku poświęca na płacenie podatków. Dodatkowo mogą również otrzymać zwrot nawet 900 zł.

 

Bank zobowiązuje się przelać na konto klienta 600 zł, jeśli przez rok po otwarciu rachunku bankowego będzie płacił za jego pośrednictwem składki na ZUS w wysokości przynajmniej 250 zł oraz wykona co najmniej raz w miesiącu płatności wydanej do rachunku. Kolejne 300 zł kient otrzyma jeśli rozliczy conajmniej 3 faktury za pośrednictwem narzędzia do księgowania. 

 

Mateusz Żelechowski wicedyrektor marketingu mBanku, odpowiedzialny za promocję produktów dla firm tak opisuje nową promocję banku - "mBank regularnie wprowadza rozwiązania, które pozwalają przedsiębiorcom wygodniej i sprawniej zarządzać firmą. W rozpoczynającej się kampanii prezentujemy innowacyjną usługę ułatwiającą prowadzenie księgowości. Przygotowując reklamę zadbaliśmy o właściwą prezentację zalet mKsięgowości, ale również o budowanie zaangażowania widzów i siłę przebicia w blokach reklamowych."