Nowe IKO - nowa moc mobilnej bankowości

Nowe IKO - nowa moc mobilnej bankowości

 

Lider bankowości mobilnej, PKO bank Polski, wprowadza nową wersję aplikacji mobilnej na telefony komórkowe. Użytkownicy aplikacji otrzymują dostęp pełnej bankowości za pośrednictwem telefonu. Dostęp do rachunku bezpośrednio z głównego ekranu, intuicyjna nawigacja w drodze za najnowszymi trendami, aż w końcu dostęp do salda i rachunku przed zalogowaniem - to tylko kilka z najnowszych udogodnień ofertowanych dla użytkowników IKO. Do chwili obecnej z aplikacji mobilnej korzysta ponad 370 tysięcy użytkowników. 

 

"Najnowsza wersja IKO jest kolejnym elementem prowadzącym do udostępnienia klientom pełnej bankowości w standardzie mobilnym. Jest to również następny krok w stronę omnikanałowości. Już od ponad siedmiu lat wprowadzamy rozwiązania na urządzenia mobilne, za pośrednictwem których bankuje dziś ponad 1,5 mln klientów Banku " – mówi Jacek Obłękowski, wiceprezes zarządu PKO Banku Polskiego. 

 

Michał Macierzyński, kierownik biznesowy projektu, zastępca dyrektora Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej podkreśla zalety nowej aplikacji - "Naszym głównym celem przy tworzeniu nowego IKO było udostępnienie klientom banku w telefonie komórkowym w pełnym zakresie. Dlatego koncentrowaliśmy się na wprowadzeniu do aplikacji funkcji dostępnych w internetowych systemach transakcyjnych, z uwzględnieniem możliwości płatności BLIK"

 

Przy zachowaniu prostych rozwiązań i minimalizmu w tworzeniu nowego IKO, na pierwszy plan wysunęły się najbardziej istotne funkcje. Przejrzysta nawigacja ułatwia dostęp do najważniejszych funkcji aplikacji. Nowy interfejs ułatwia wykonywanie operacji bezpośrednio z głownego ekranu: sprawdzenie salda, wykonanie przelewu, odczyt historii oprecji czy podgląd wszystkich posiadanych produktów. Jak widzimy, wygoda i łatwość korzystania była priorytetem, który przewodził twórcom nowego IKO. 

 

Nowa aplikacja nie tylko umożliwia łatwe przeglądanie już posiadanych produktów, lecz również szybki zakup nowych z oferty banku. Nowością jest również to, iż aplikacja pozwala spersonalizować ustawienia tak aby podgląd salda był dostępny również przed zalogowaniem lub na ekranie płatności BLIK. 

 

Aktywacja nowej wersji IKO nie wymaga już potwierdzenia tożsamości poprzez infolinię banku. Wystarczy, aby numer telefonu komórkowego, na którym zostanie zainstalowane nowe IKO zgadzał się z numerem telefonu podanym przez klienta w oddziale banku. Aktywacji można dokonać zatem samodzielnie, bez względu na porę dnia czy miejsce. Aby zacząć korzystać z nowej wersji IKO na telefonach z systemami w wersjach co najmniej Android 4.0, iOS 7.0 i Windows Phone 8.1, wystarczy pobrać ją z odpowiedniego sklepu (Google Play, App Store lub Windows Phone Store) i nie wymaga już ponownego aktywowania. Dla części klientów aktywacja zostanie przeprowadzona automatycznie - jeśli mają włączoną taką opcję. Dla telefonów komórkowych korzystających ze starszych systemów operacyjnych dostępna będzie poprzednia wersja IKO.