Świąteczne oferty pożyczek gotówkowych

Świąteczne oferty pożyczek gotówkowych

 

Przed nami sezon świąteczny, a co za tym idzie co raz częściej będziemy widywać reklamy nawiązujące do Bożego Narodzenia. Już w listopadzie branża finansowa ożywia się z myślą o nadchodzących świętach. Jak wynika z badania Barometr Providenta - planujemy wydać w tym roku średnio 820 zł na dni świąteczne. W ramach możliwości, staramy się aby wydatki zrealizowane zostały z bieżacych dochodów lub oszczędności. Jak to często bywa, sytuacja zaczyna się komplikować gdy w portfelu i budżecie domowym zaczyna brakować funduszy. Nie jest nowością, że czas świąteczny dla firm finansowych jest doskonałą okazją do zwrócenia na siebie uwagi potencjalnych klientów. Na co możemy liczyć w tym roku ?

 

Najstarszym nazwiązaniem do świąt Bożego Narodzenia jest oczywiścia choinka, mikołaj czy prezenty. Taki motyw pojawia się zarówno w reklamach pożyczek, jak również na drukowanych materiałach promocyjnych, w internecie czy mediach społecznościowych. Dodatkowym plusem jest, jeśli dana firma wykorzystuje jakąś znaną twarz, to chętnie ubiera ją w tym okresie chociaż w mikołajową czapkę. Dodatkowo do nazw produktów dodawane są słowa kluczowe, związane ze świętami - jak 'Pożyczka na prezenty" czy "Kredyt świąteczny".

 

"Motywy świąteczne w przekazach reklamowych budują pozytywne emocje. Nic więc dziwnego, że wykorzystywane są w różnych kanałach komunikacji przez wszystkie działające na rynku pożyczkowym podmioty – banki, SKOKi, firmy pożyczkowe czy chwilówki" – mówi Katarzyna Szerling, Dyrektor Marketingu Provident Polska.

 

Atrakcyjność oferty ma przyciągnąć nowych klientów, dlatego banki, skoki czy firmy pożyczkowe prześcigają się w innowacyjnych pomysłach aby wyróżnić się na tle konkurencji. Dlatego klienci mogą obejrzeć piękną historię zamiast standardowego spotu reklamowego. Jednak może to nie wystarczyć aby zachęcić konsumenta do zaciągnięćia kredytu czy pożyczki.

 

Według raportu BIK - Polacy w 2014 roku zaciągneli mniej kredytów niż w roku 2013, jednak pod względem wartości ich sprzedaż była wyższa. Oznacza to że być może mniej pożyczamy, jednak na większe kwoty. Firmy finansowe starają się wykorzystać tą wiedzę, dlatego nie rzadko do pożyczki dołączony jest jakiś gadżet lub upominek. Bywa nawet tak, że w loteriach i konkursach można wygrać pieniądze, samochód czy wycieczkę. W okresie przedświątecznym i świątecznym klienci mogą również znaleźć ofertę o wiele atrakcyjniejszą niż w normalnym czasie - promocyjne oprocentowanie, mniejsza prowizja czy wyższe kwoty to tylko kilka z zalet wymienionych w spotach świątecznych kredytów. 

 

Świąteczny 'zawrót głowy' z mnogością ofert może przyciągnąć wielu potencjalnych klientów. Jednak pamiętajmy aby dokładnie sprawdzić koszty przyszłego zobowiązania oraz realnie ocenić nasze możliwości spłaty. Pamiętajmy że zaraz po świętach jest sylwester, karnawał i ferie zimowe - te okresy również sprzyjają kolejnym wydatkom. 

 

Najpopularniejsze